Інші категорії

Повернення товару

Умови повернення товару

На всі товари, придбані в Інтернет-магазині HYUNDAI POWER, за адресою: https://hyundaipower.com.ua/, поширюється дія Закону України “Про захист споживачів”. З метою запобігання непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення чи обмін придбаного товару?

Згідно із законодавством України існують 2 випадки, в яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:

  1. Товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.

Що робити у разі придбання неякісного товару?

Для початку необхідно здійснити проведення експертизи у сервісному центрі компанії-постачальника для підтвердження наявності суттєвих недоліків. Для цього, покупцю, необхідно звернутися до продавця по одному з актуальних номерів телефону в шапці сайту, після чого відправити або особисто доставити товар за зручним (найближчим до покупця авторизованим сервісним центром) на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.

Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки суттєві та виникли з вини виробника. Якщо недоліки несуттєві, покупець має право безкоштовне (у межах гарантійного обслуговування) їх усунення у встановлений законодавством срок.

Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він змушений буде відшкодувати витрати, пов’язані з проведенням експертизи.

Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, також проводяться за рахунок покупця.

Які умови обміну та повернення неякісного товару, а також товару належної якості?

  1. Якщо з дня купівлі товару минуло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування, а також усі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкції) з експлуатації).
  2. Якщо до товару додавався подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби та фабричне упакування. Якщо при купівлі було видано картку постійного клієнта, то її буде анульовано.
  3. Не підлягають обміну або поверненню товари, що належать до переліку, зазначеного в Додатку №3 Постанови КМУ № 172 (друковані видання, м’які іграшки, аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом, гребінці, товари для немовлят: пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
  4. Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: а) Придбати будь-який інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості. б) Отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. в) Здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
  5. При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи із вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань з боку покупця.
  6. Всі грошові витрати, які поніс продавець на доставку замовлення (послуги Нової Пошти), будуть вирахувані з суми повернення грошей.

За яких умов буде відмовлено в заміні товару на новий?

  1. Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або в неповній комплектації.
  2. Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару (касовий чи товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.
  3. З моменту покупки пройшло більше 14 днів.

Які права має покупець у разі придбання неякісного товару?

  1. Покупець має право вимагати зменшення ціни товару.
  2. Покупець має право на безкоштовне усунення недоліків товару у відповідний термін.
  3. Покупець має право на відшкодування витрат, які пішли на усунення недоліків товару.

Що потрібно зробити для повернення коштів?

Варіант 1 – Неякісний товар. Необхідно передати на експертизу неякісний товар шляхом особистої доставки за адресою Київська область, с. Велика-Димерка, вул. Броварська 156, ТОВ “АЛ-КО КОБЕР”. Або відправити його транспортною компанією Нова Пошта за цією ж адресою. Відправка за рахунок одержувача – безготівка.

Варіант 2 – Товар належної якості, але він не підійшов Покупцю. Необхідно передати товар шляхом особистої доставки за адресою Київська область, с. Велика-Димерка, вул. Броварська 156, ТОВ “АЛ-КО КОБЕР”. Або відправити його транспортною компанією Нова Пошта за цією ж адресою. Відправка за рахунок одержувача – безготівка.

Письмова заява на повернення коштів. Для повернення коштів, витрачених на придбання товару, покупцю необхідно подати продавцю письмову заяву на повернення коштів, де будуть написані причини повернення товару.

Крім причин, у заяві необхідно вказати таке:

  1. дані документа, що підтверджує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата та місце його видачі);
  2. дані про товар (назва, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);
  3. суму, видану за повернутий товар.

Приклад письмової заяви ви можете отримати в електронному вигляді зателефонувавши нашим консультантам за актуальними телефонами на сторінці “Про нас”.

Повернення коштів здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 19.00 години і лише за умови наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця тим же способом, яким і був обраний покупцем під час купівлі товару.

Виписка з постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, Київ

Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”

Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню):

  • предмети сангігієни
  • парфумерно-косметичні вироби
  • дитячі іграшки м’які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • гребінці, гребінці та щітки масажні
  • рукавички
  • білизна нітка
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
Top
X